środa, 29 kwietnia 2015

Pierwszy post + recenzja "Papierowych miast"

Hej :)
No to nadszedł czas na pierwszy post. Dzisiaj recenzja książki "Papierowe miasta" Johna Greena. Na samym początku chciałabym zaznaczyć że nie jest to pierwsza książka przeczytana przez mnie tego autora. Najpierw przeczytałam wszystkim Wam znaną powieść "Gwiazd naszych wina".

Książka opisana będzie w formie pytań. Dajcie znać czy jest to czytelne czy lepiej zmienić.


1. O czym jest książka ?
Otóż książka jest o chłopcu- Quentin Jacobsen, który zawsze był zakochany w swojej koleżance Margo Roth Spiegelman. Jako dzieci ta dwójka przeżyła razem coś niesamowitego. Aktualnie chodzą do tego samego liceum jednak nie utrzymują ze sobą kontaktu. Pewnego dnia przeżywają wspaniałą przygodę. A już następnego dnia dziewczyna znika zostawiając wskazówki. Quentin próbuje ją znaleźć.

2.Moja opinia o książce.
Według mnie książka jest naprawdę dobre jednak nie powaliła mnie na kolana aż tak bym sądziła że jest jedną  najlepszych. Natomiast książka ma wiele plusów . Jest momentami śmieszna, a momentami "straszna"(?). Na pewno zaletą jest to że przeżywamy emocje razem z głównym bohaterem. Najbardziej chyba podobało mi się przedstawienie Papierowych Miast:)  Podobał mi się również motyw zagadek pozostawionych przez Margo. Wszystko pokazane było w formie niby łańcuszka . Jeżeli jedna zagadka nie została rozwiązana następnej nie dało się znaleźć lub po prostu nie miała sensu. Myślę że wadą tej książki są momentami dziwne teksty pobocznych bohaterów. Do gustu na pewno nie przypadł mi Ben- przyjaciel Q.

3. Wygląd książki
Książka jest naprawdę fajnie zrobiona. Na przodzie jest błyszczący  obrazek a napisy są wypukłe. Wszystko jest czytelne a to chyba najważniejszy aspekt. Co do środka książki również nie mam zastrzeżeń.



3. Moja ocena
W tym podpunkcie będę przyznawała punkty książce. Maksymalna ocena to 10 :)

7/10


To wszystko na dziś. Mam nadzieje że post wam się spodobał. Jeżeli macie jakieś uwagi piszcie w komentarzach. No i standardowo zachęcam do pozostania na dłużej :)
Chciałabym również zapoznać się z waszym zdaniem na temat tej książki.

Miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. nie czytałam jej :3 ale brzmi zachęcająco :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam tej książki :). Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o kliknięcie w linki w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń