piątek, 5 czerwca 2015

Shadowhunters

Witajcie :)
Dzisiaj napisze Wam trochę o serialu, który jest na podstawie mojej ukochanej książki "Dary Anioła" Cassandry Clare ♥ Serial ukarze się niestety w 2016 roku :/ Ale nagrania zaczęli już 25.05.

Dla tych którzy nie czytali książki to serial opowiada o Nocnych Łowcach czyli pół aniołach pół ludziach, którzy chronią przyziemnych przed demonami. Główna bohaterka Clary nie wie że nie jest zwykłą dziewczyną. A cała prawda o niej samej i jej rodzinie wychodzi na jaw w dniu,w którym jeden z demonów porwa jej matkę.





Na tej podstawie powstał już film, który swoją drogą jest tak beznadziejny że szkoda gadać. A Jace jest tak brzydki i nie podobny jak nie patrzeć do bohatera książki, że już nie będę brnąć dalej. Dlatego jeżeli fabuła Was zaciekawiła to lepiej przeczytajcie książki lub po prostu poczekajcie na serial.

Oczywiście aktorzy zostali już wybrani i szczerze mówiąc nie mam zarzutów gdyż są po prostu idealni.
Aln Van Sprang-Valentine

Emeraude Toubia-Isacella

Harry Shum Jr- Magnus 
Katherine McNamara - Clary

Alberto Rosende- Simon

Maxim Roy- Jocelyn

Dominic Sherwood - Jace

Sofia Wells- młoda Clary

Matthew Daddario- Alec

Isaiah Mustafa- Luce

Macie jeszcze promo serialu zrobione przez fanów :3 Jest naprawdę genialne :)


A jeżeli macie jeszcze jakieś pytania to zapraszam na tego oto aska :3
http://ask.fm/shadowhunters_pl
Pytajcie o wszystko :3
MIŁEGO DNIA !


8 komentarzy:

  1. mi film się podobał i wolałam tamtych bohaterów niż tych co wystąpią w serialu:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż kwestia gustu :) Ja najpierw przeczytałam książkę więc myślę że jeszcze to robi swoje :)

      Usuń
  2. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja filmem byłem zauroczona, przez mojego ukochanego Jamiego, Aleca i Magnusa. Oczywiście Lily też była genialna. I Jocelyn <3 Aczkolwiek w nowej obsadzie też wszystko mi się podoba, bo na przykład Kat czy Dominica kocham całym sercem od jakiegoś czasu. Jedyny zarzut mam do Magnusa, bo jest za młody, zbyt dziecinną ma twarz, ale może makijażem to naprawią... No i Alec :( Wiem, tamten aktor był o wieeele za stary i tak dalej, ale był perfekcyjny na tą rolę. Tutaj trochę zbyt przyjazna twarz ^^ Ale może to i dobrze. Zobaczymy. Z tą serią jestem mocno zżyta od wielu lat, poznałam ją na długo przed pomysłem na film w ogóle, także ten sentyment <3

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sądzę że Magnus powinien być starszy :) Tak samo nie wiem czy widziałaś Hodga (?) jest dużo za młody na tą postać :/

      Usuń
  4. Z tego co czytam wydaje się ciekawa, więc może przeczytam tę książke!

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń