sobota, 6 czerwca 2015

Zniszcz ten dziennik #1

Hej :)
Postanowiłam zrobić serię z książki "Zniszcz ten dziennik" Keri Smith. Podejrzewam że wszyscy wiecie na czym polega ta książka bo jest ona popularna. Dlatego też nie widzę sensu tłumaczenia tego :)
Cała seria będzie polegała na tym że będę wybierała 5 zadań , które mam już zrobione i pokaże Wam je w formie zdjęć oraz może coś  o nich opowiem :)


Na sam początek chciałam powiedzieć że ja tą książkę traktuje jako artystyczne pobudzenie mojej kreatywności (?). Jeżeli można tak powiedzieć xD Dlatego znajdziecie tu bardziej "rysunki" niż zniszczenie.  Mam nadzieje że kogoś zainspiruje :)  Oczywiście nie wszystkie rysunki mojego pomysłu. Niektóre zaczerpnęłam z internetu :) Zapraszam do obejrzenia.

1. Zadanie- To strona na odciski dłoni lub palców. Ubrudź je i odciśnij.


  To zadanie jest akurat mojego autorstwa  :) Odciśnięte są tu ręce moje i mojego brata. Chyba nie ma co więcej tłumaczyć. Fajnie jest mieć jakieś wspomnienie nawet w takiej książce do "niszczenia" :)



 2.Zadanie- Ta strona to znak. Co chcesz by przekazał ?


Znaki umieszczone na tej stronie to runy Nocnych Łowców. Brzmi dziwnie nie? Przynajmniej dla kogoś kto nie czytał "Darów Anioła " Cassandry Clare. Jeżeli tego nie zrobiliście to serdecznie zachęca bo warto :) A dla tych co czytali pewnie wiedzą o co chodzi. Podsumowując bo odchodzę od tematu xD Są to znaki z książki wcześniej przeze mnie wspomnianej. Zdecydowanie moja ulubiona seria <3



 3. Zadanie- Zacznij tworzyć niekończącą się linie.


Motyl z niekończącej się linii. Chyba nie trzeba nic dodawać xD

4. Zadanie- Schowaj gdzieś w tej książce sekretną wiadomość.



Ogólnie te koperty polegają na ty że w każdej jest instrukcja typu : "Zajrzyj do 12". W ostatniej kopercie znajduje się sekret :) Taka o krótka zabawa.



Zadanie 5.- Rozcieraj ślady ołówka.


Taka zwykła żyrafa :) Naszkicowana ołówkiem.


No i to by było na tyle. Powiedzcie jak wam się podobał post no i oczywiście jak zdjęcia bo wcześniejsze nie były najlepszej jakości. Te już zostały zrobione aparatem :) Do zobaczenia za tydzień :)
MIŁEGO DNIA!

5 komentarzy:

  1. Super pomysł, najbardziej spodobało mi się z tymi wiadomościami:)
    pozdrawiam
    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również obserwuję:)
    pozdrawiam ponownie
    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę :) Poklikałabyś w linki w poście? Byłabym bardzo wdzięczna i odwdzięczyła się u Ciebie tym samym! Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne masz pomysły ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń