piątek, 5 czerwca 2015

100 książek, które chciałabym przeczytać #1

Hejo :)
Dzisiaj chciałabym zrobić taki niby TAG. Nie wiem jak to inaczej nazwać. No ale chodzi o to że podejmę się wyzwania i wymienię 100 książek, które chciałabym przeczytać. Nie wydaje mi się to łatwe ale spróbuje. Mam nadzieję że może ktoś znajdzie książkę dla siebie. Cały TAG będzie podzielony na 4 części czyli w jednej po 25 książek, ponieważ myślę że wszystko na raz było by po prostu za dużo :)

Zapraszam do czytania.
(zdjęcia z internetu )


1. Maureen Johnson, John Green, Lauren Myracle- "W śnieżną noc"


2. Elisa Puricelli Guerra-"Czarne Serce "


3. Elisa Puricelli Guerra-"Nieśmiertelny"


4. Gayle Forman- "Zostań jeśli kochasz"

5. Gayle Forman-"Wróć jeśli pamiętasz"
6. Emmy Laybourne-"Monument 14 Odcięci od świata"



7. Gena Showalter- "Alicja w krainie zombi"


8.Susan Ee-"Angelfall. Opowieść Penryn o końcu świata"


9.Maria Wicik-"Dystrykt 121"


10.John Marsden-"Jutro. Nie ma już żadnych zasad"


11. Cassandra Clare- "Kroniki Bane'a"


12. Michelle Hodkin- "Mara Dyer. Tajemnica"


13.Michelle Hodkin- "Mara Dyer. Przemiana"


14. Cassandra Clare- "Mechaniczny Anioł"


15.Cassandra Clare- "Mechaniczny książę"


16.Cassandra Clare- "Mechaniczna księżniczka "


17. Kass Morgan -"Misja 100"


18.Kiera Cass-"Jedyna"


19.Kiera Cass-"Następczyni"

20. John Green-"Szukając Alaski"


21. Timothée de Fombelle- "Vango.Uciekaj albo giń!"


22. C.C. Hunter- "Urodzona o północy"


23. C.C. Hunter-"Przebudzona o świcie"


24. C.C. Hunter-"Zabrana o zmierzchu"


25. C.C. Hunter-"Szepty o wschodzie księżyca"


MIŁEGO DNIA!

5 komentarzy:

  1. 'Jutro' podobno jest fajne, moja koleżanka się w niej zakochała :D Zapraszam do siebie, napisałam recenzje cudownej (moim zdaniem) książki :) Również bardzo zależy mi na Twojej opinii co do sukienki :) http://nastriala.blogspot.com/2015/05/which-should-i-choose.html <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że niedługo się przekonam czy jest dobra :)

      Usuń
  2. Czytałam "Zostać, jeśli kochasz". Szczerze, to nie porwała mnie ta książka :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cassandra Clare <3 <3 <3 Polecam w każdym calu. Najlepsza! Chociaż Kronik Bane'a niestety jeszcze nie czytałam :( Muszę szybko nadrobić, bo w końcu teraz, po maturach, mam czas! Zostań jeśli kochasz oglądałam film i był wspaniały. Za książkę też planuję się lada dzien wziąć.

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam "W Śnieżną Noc" awww :))
    pozdrawiam:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń