sobota, 16 maja 2015

Moje zdjęcia -luźny post :)

Hej :)
Dzisiaj chciałabym pogadać trochę o moim hobby czyli fotografii. Dlaczego to lubię ? Bo można uchwycić obiektywem naprawdę magiczne chwile. To właśnie czyni to wyjątkowym. Uwielbiam robić zdjęcia naturze jak i samemu człowiekowi.
Lubię robić zdjęcia wyjątkowe i które zatrzymają odbiorce na dłużej. Jeżeli tak jest to znaczy że zdjęcia są dobre, a to daje wielką motywację do ulepszania zdjęć i rozwijania się w kierunku fotografii. Muszę się przyznać że przez ten rok szkolny robiłam bardzo mało zdjęć- taka "przerwa". Było to raczej spowodowane tym że jestem w 3 klasie gimnazjum i trochę pracy jest ale również tym że  nie miałam weny bez której się nie obejdzie w tym hobby. Na szczęście moja wena wróciła a ja nie mogę się doczekać wakacji, które są idealnym pretekstem do robienia zdjęć xD
A teraz czas na moje zdjęcia :) Piszcie w komentarzach swoje wrażenia :P A jeżeli Wam się spodobają to aktywuję w wakacje zawieszonego bloga ze zdjęciami, który ruszy pełną parą :)  









Piszcie jak Wam się podobają :)
MIŁEGO DNIA :)

P.S
Od teraz posty będą pojawiać się w weekendy. W tygodniu też możecie się spodziewać postów ale nie zawsze one będą.

4 komentarze: