piątek, 5 czerwca 2015

Recenzja "Rywalek"

Witajcie :)
Dzisiaj recenzja słynnej książki pod tytułem "Rywalki" autorki Kiery Cass. Troszeczkę w innym wydaniu i mam nadzieje że lepszym :) Zapraszam do czytania :)

1. Okładka.
Okładka książki jest naprawdę piękna i pomysł na nią trzyma się wszystkich części. Gratuluję autorowi pomysłu :)




2. Fabuła
Sama fabuła jest dosyć ciekawa, ponieważ akcja dzieje się w przyszłości. Społeczeństwo podzielone jest na klasy. A im niższa klasa tym gorsze warunki życia. Głowna bohaterka America pochodzi z jednej z niższych klas. W kraju odbywają się Eliminacje, które mają na celu znalezienie księżniczki dla księcia - Maxona. Za namową najbliższych America bierze udział w konkursie przekonana że nie wygra. Jednak sprawy zawracają niespodziewany obrót.

3. Bohaterowie
Główna bohaterka jest sympatyczna i mimo że czasami zachowuję się irytująco da się ją lubić. Czasami wkurza mnie jej niezdecydowanie ale da się przeżyć. Moimi ulubionymi pobocznymi postaciami są młodsze rodzeństwo głównej bohaterki- May i Gared. Natomiast co do Maxona i Aspena (chłopaka Americy) są to również bardzo pozytywne postacie.

4. Plusy i minusy
+ciekawa i niespotykana fabuła książki
+prześliczna okładka
+bohaterowie sympatyczni
- momentami zachowanie bohaterów

5.Podsumowanie

7/10


Znalazłam jeszcze zwiastun filmu "Rywalki", którego kiedyś mieli nagrać a czym film będzie tego nie wiem . Dajcie znać jeżeli coś słyszeliście.



MIŁEGO DNIA !

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post :* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję przeczytać już od dłuższego czasu, ale mi nie po drodze z tą książką :)

    NACZYTANE

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazję czytać tek książki ale fabuła wydaje się być bardzo interesująca. Jestem molem książkowym ale ostatnio nie mam czasu na czytanie.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały blog! <3 Uwielbiam tą książkę...
    zapraszam na swojego!
    http://chaneluv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówiłam sobie do biblioteki serię tych książek, bo bardzo spodobał mi się opis. Już nie mogę się doczekać, aż zacznę ją czytać. Na razie jednak brnę przez ''Niezgodną'', która mnie mocno rozczarowała.
    PS. Dodawaj zdjęcia w wielkości ''bardzo duży'' lub ''duży'', będzie to lepiej wyglądało. Chyba że to oryginalna ich wielkość, radzę jednak dodawać te bardzo duże. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do zdjęć też to zauważyłam i już od następnych postów tak będzie :3 Trzecia część "Niezgodnej" jest świetna :)

      Usuń
  6. Dobry blog, dodaje do obserwowanych. Uwielbiam blogi gdzie mówi się o czymś innym niż ubrania i kosmetyki. Po okładce stwierdzam że warta przeczytania. Mam nadzieję znajdę w mojej bibliotece:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresowałaś mnie tą książką :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń