niedziela, 31 maja 2015

Wypad nad jezioro- fotorelacja

Hej :)
Na sam początek piosenka do postu. Przy takich fotorelacjach możecie się jej spodziewać. Mam nadzieję że przyjemniej będzie Wam się czytało :)








Dzisiaj będzie fotorelacja z Torfów :) Wraz z rodziną pojechaliśmy rowerami nad jezioro ,gdzie zazwyczaj pływają łabędzie i kaczki. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie wzięła aparatu xD Dojeżdżając już widziałam stado kaczek i łabędzia czyli moje obiekty do fotografowania. No i oto efekty mojej pracy :












 To są moi ulubieńcy i jestem z nich naprawdę dumna ♥

 Wracając zatrzymaliśmy się nad małym strumyczkiem gdzie mój tata zrobił prześliczne zdjęcie *.*


 Mam nadzieję że zdjęcia się podobają :3 Piszcie co sądzicie w komentarzach :)
MIŁEGO DNIA !






7 komentarzy:

  1. Zdjęcie twojego taty jest boskie ♥
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne zdjęcia, aż wzroku nie można oderwać! :) a piosenki nie znam, ale za chwilę się z nią poznam ;) również obserwuję c:
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia!:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 46 year old Administrative Assistant IV Jilly Worthy, hailing from Sheet Harbour enjoys watching movies like Eve of Destruction and Fashion. Took a trip to Primeval Beech Forests of the Carpathians and drives a Ferrari 250 GT LWB California Spider. podstawy

    OdpowiedzUsuń